Veelgestelde vragen

Rekening:

HOE CREËER IK MIJN KLANTENACCOUNT Wildlifeshop?

Om te kunnen profiteren van alle functionaliteiten van de Wildlifeshop e-shop, is het nodig om een klantenaccount aan te maken.

Om u in te schrijven, klikt u op het pictogram "Inloggen" rechtsboven op de pagina, u heeft 2 methoden:

  1. Verbinding maken met Google als u vooraf een Gmail-account heeft. U hoeft zich alleen maar op dit account aan te melden.

  2. Aanmaken op de website door een geldig e-mailadres op te geven en de verplichte velden in te vullen die op het scherm verschijnen.

Een e-mail zal u later bereiken om uw inschrijving te bevestigen.

HOE ME TE VERBINDEN?

Om u aan te melden, klikt u op het pictogram "Aanmelden" rechtsboven op de pagina. Voer uw e-mailadres/gebruikersnaam en uw wachtwoord in dat u heeft gekozen bij het aanmaken van uw klantenaccount en klik op "Aanmelden".

HOE KAN IK MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS WIJZIGEN?

Log in op uw klantenaccount om uw informatie te wijzigen. Wijzig vervolgens uw informatie, voer uw huidige wachtwoord in om de wijziging te bevestigen en klik op "Bevestigen".

IK ONTVANG GEEN BEVESTIGINGSMAIL?

Als u geen e-mail van ons ontvangt bij het aanmaken van uw account of na een bestelling, is de kans groot dat u ons een verkeerd e-mailadres heeft opgegeven.

Als u nog steeds bent ingelogd op uw account, kunt u uw e-mailadres rechtstreeks in uw klantenaccount wijzigen en uw wijzigingen opslaan. Anders kunt u contact met ons opnemen via info@wildlifeshop.be zodat wij de wijziging voor u kunnen doorvoeren.

Als uw e-mailadres correct is, kan het zijn dat ons e-mailsysteem een probleem ondervindt. Daarom nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op info@wildlifeshop.be

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan op de link "Wachtwoord vergeten" die beschikbaar is wanneer u een e-mailadres invoert in het inlogproces.

Voer uw e-mailadres in om een link te ontvangen waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

IK WIL MIJN ACCOUNT VERWIJDEREN OF DE TOEGANG TOT MIJN GEGEVENS BEPERKEN?

Om uw account te verwijderen of de toegang tot uw informatie te beperken, neem contact met ons op via info@wildlifeshop.be

Uw account zal in de komende dagen worden verwijderd of gewijzigd. Houd er rekening mee dat u bij verwijdering geen toegang meer heeft tot uw online aankoopgeschiedenis, noch tot de details van uw eerdere bestellingen.

NIEUWSBRIEF Wildlifeshop

Blijf verbonden, volg de trend!

Onze nieuwsbrief houdt u als eerste op de hoogte van evenementen en aanbiedingen. Mis niets van onze nieuwe producten, merken, evenementen en wedstrijden, schrijf u in!

Hoe kan ik me inschrijven?

Om u direct aan te melden voor onze Wildlifeshop nieuwsbrief, kunt u het aanmeldformulier openen.

Als u geen klantenaccount heeft, kunt u zich via de homepage van onze website rechtsonder inschrijven voor onze nieuwsbrief.

Hoe kan ik me uitschrijven?

Als u onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, kunt u zich afmelden door op de link "Afmelden" onderaan onze nieuwsbrief te klikken.

Volgorde :

IS MIJN WINKELWAGEN BEWAARD?

Als u bent ingelogd op uw account, wordt uw winkelwagentje automatisch opgeslagen. U kunt er op elk moment toegang toe krijgen door op "Mijn winkelwagentje" te klikken na uw inlog.

HOE GEBRUIK IK MIJN COUPON OF MIJN CADEAUCAARD?

Om uw promotiecode, korting of coupon te gebruiken, voert u deze in het vak "Promotiecode/cadeaubon" in: 

Als u meerdere codes heeft, kunt u de handeling herhalen om ze te combineren (zie de gebruiksvoorwaarden van de promotiecode).

De promotiecodes die geldig zijn op onze eshop worden altijd op de volgende manieren gecommuniceerd: rechtstreeks op onze site, in onze nieuwsbrieven en op onze sociale media (Facebook / Instagram).

Hoe weet ik of een product weer op voorraad is? 

Om de terugkeer van een product op voorraad te weten, hoeft u zich alleen maar in te schrijven in het veld voor dit doel op de productfiche en u zult per e-mail op de hoogte worden gesteld van de terugkeer op voorraad.

WAAR KAN IK MIJN BESTELLINGEN INZIEN?

Om uw bestelgeschiedenis te bekijken, gaat u naar uw account rechtsboven, en klikt u op het vak "Mijn bestellingen".

KAN IK EEN FACTUUR VAN MIJN BESTELLING ONTVANGEN?

Als u een digitale versie van uw factuur wilt ontvangen, kunt u onze klantenservice per e-mail bereiken op info@wildlifeshop.be

KAN EEN ARTIKEL UITVERKOCHT ZIJN NA HET TE HEBBEN BESTELD?

De voorraad op de website omvat de volledige voorraad van de winkel Wapenhandel Paul Pletsers. Wanneer er nog maar één artikel op voorraad is in een specifieke kleur en maat, kan het zijn dat het om verschillende redenen niet meer beschikbaar is:

Een andere klant koopt tegelijkertijd hetzelfde artikel in de winkel.

Een defect aan het artikel wordt opgemerkt tijdens de voorbereiding van de bestelling.

Er is een diefstal gepleegd in de winkel en de voorraad kon intussen niet worden aangepast.

Wanneer dit gebeurt, ontvangt u een e-mail en de terugbetaling van het betreffende artikel binnen 30 dagen. We zijn ons ervan bewust dat dit frustratie veroorzaakt, we doen ons best om dit soort situaties te voorkomen.

Reservering:

HOE EEN ARTIKEL IN ONZE WINKEL TE RESERVEREN?

Om een artikel in de winkel te reserveren, volgt u deze stappen: 

Stap 0 : Bouw van de mand

Selecteer uw artikelen, kies de gewenste maat en kleur en voeg ze toe aan uw winkelwagentje.

  - Klik vervolgens op het pictogram "Mijn winkelwagentje" rechtsboven.

  - Klik op "Reserveren en betalen in de winkel".

Stap 1: Inloggen

Identificeer uzelf of maak een account aan om uw reservering voort te zetten.

Stap 2: Controle van de artikelen

Vink het vakje van de algemene verkoopvoorwaarden aan

 Klik vervolgens op "Bevestig mijn reservering"

U ontvangt rechtstreeks een bevestiging van uw reservering op uw e-mail. 

HOE LANG WORDEN MIJN ARTIKELEN OP DE ZIJDE GELEGD?

Dankzij deze online reserveringsdienst hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de beschikbaarheid van uw artikelen, zodra de reservering is bevestigd.

Uw geselecteerde artikelen wachten maximaal 5 werkdagen op u in de winkel Wapenhandel Paul PLETSERS vanaf de datum van ontvangst van de volledige reservering.

HOEVEEL ARTIKELEN KAN IK RESERVEREN?

Het aantal artikelen dat per klant opzij kan worden gezet, bedraagt maximaal 5 artikelen.

Opmerking: Het is verboden om meerdere accounts aan te maken om van meer dan 5 artikelen tegelijk te profiteren. Dit zal worden gedetecteerd tijdens de scan in de winkel en al uw lopende reserveringen zullen worden geannuleerd.

WANNEER MOET IK BETALEN VOOR MIJN GERESERVEERDE ARTIKELEN?

De betaling van de artikelen vindt plaats in de winkel, tegen de actuele prijs op de dag van het ophalen van uw reservering (een promotionele prijs wordt niet vastgehouden na de actieperiode). Houd er rekening mee dat gereserveerde artikelen in de winkel alleen in de winkel kunnen worden geretourneerd.

MOET IK MIJN GERESERVEERDE ARTIKELEN KOPEN?

Deze service die wij aanbieden houdt op geen enkele manier de verplichting in om aankopen te doen. Kom gewoon naar de winkel om uw gereserveerde artikelen op te halen, probeer ze uit en vertrek alleen met de artikelen die u passen!

U kunt ook andere artikelen in de winkel kopen.

KAN EEN ARTIKEL UITVERKOCHT ZIJN NA HET RESERVEREN?

De voorraad op de website omvat de volledige voorraad van de Wapenwinkel Paul PLETSERS. 

Wanneer er nog maar één artikel op voorraad is in een specifieke kleur en maat, kan het om verschillende redenen zijn dat het niet meer beschikbaar is:

- Een andere klant koopt tegelijkertijd hetzelfde artikel in de winkel.

- Een defect aan het artikel wordt opgemerkt op het moment van de voorbereiding van uw reservering.

- Er is een diefstal gepleegd in de winkel en de voorraad kon intussen niet worden aangepast.

-Wanneer dit gebeurt, ontvangt u een e-mail of sms om u te waarschuwen. We zijn ons ervan bewust dat dit frustratie veroorzaakt, we doen ons best om dit soort situaties te voorkomen.

Levering :

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Voor elke bestelling van meer dan 150€ zijn de verzendkosten gratis. Voor bestellingen van minder dan 150€ variëren deze afhankelijk van de landen en het gewicht van de pakketten. 

IK HEB MIJN ARTIKELEN NIET ONTVANGEN

Neem contact op met onze klantenservice per e-mail op info@wildlifeshop.be of via ons contactformulier of telefonisch op +32(0)86/43.44.53.

Onze klantenservice is bereikbaar van dinsdag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.

Er ontbreekt een product in mijn pakket, wat moet ik doen?

Let op: u moet ons binnen maximaal 3 werkdagen na de levering dringend op de hoogte stellen, anders kunnen wij niet meer positief op uw verzoek reageren.

Om uw aanvraag te doen, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen via info@wildlifeshop.be

Formuleer vervolgens uw verzoek.

Om ons in staat te stellen snel op uw verzoek te reageren, verzoeken wij u om in uw bericht de staat van uw pakket te specificeren:

Is het correct verzegeld met onze beveiligingslijm met het Wildlifeshop-logo?

Is het versterkt met een andere of de kleuren van onze vervoerder?

Heeft het pakket sporen van scheuren of openingen (bijvoorbeeld aan de onderkant)?

Is het op sommige plaatsen ingedrukt?

Vergeet niet om foto's van het pakket te maken en deze naar ons te sturen op info@wildlifeshop.be

Rug :

HOE KAN IK MIJN ARTIKEL IN DE WINKEL RETOURNEREN?

Bij presentatie van de retourbon die bij uw eshop-bestelling zit, kunt u het artikel gratis retourneren in uw winkel Armurerie Paul Pletsers (Allée des sorbiers 3 in 4190 Werbomont).

Vervolgens kunt u een nieuw artikel kiezen, een waardebon ontvangen die in de winkel of online geldig is, of om een terugbetaling vragen (let op, alleen geldig voor aankopen die online zijn gedaan en niet in de winkel) terugbetaling binnen 30 dagen.

IN WELKE TERMEN KAN IK MIJN ARTIKEL RETOURNEREN?

De artikelen die via de eshop zijn gekocht, moeten binnen 14 dagen na de leveringsdatum in hun originele staat, ongebruikt, met hun labels en in de verpakking worden geretourneerd.

HOE WORD IK TERUGBETAALD NA EEN RETOUR?

In het geval van een volledige retour met terugbetaling, zullen wij het totale bedrag van de bestelling terugbetalen, exclusief verzend- en retourkosten. In het geval dat een bestelling gedeeltelijk of volledig is betaald met een waardebon of een cadeaubon, zal de terugbetaling gedeeltelijk of volledig plaatsvinden met een nieuwe waardebon.

In het geval van een gedeeltelijke retour met terugbetaling blijven de verzendkosten verschuldigd, wij vergoeden het bedrag van de geretourneerde artikelen. Voor de online retour zal de terugbetaling plaatsvinden binnen 30 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen en zal dezelfde betaalmethode gebruiken als die welke u heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie. 

Betaling :

ZIJN DE BETALINGEN VEILIG?

Onze online winkel is uitgerust met een beveiligd betaalsysteem.

Sendcloud, onze partner voor online betalingsbeheer, garandeert u veiligheid, betrouwbaarheid en vertrouwelijkheid in al uw transacties. Sendcloud is gecertificeerd volgens de normen AIS, SDP en PCI-DSS. Voor meer informatie over Sendcloud: www.sendcloud.com

De communicatie en uitwisselingen met de financiële instellingen verlopen met inachtneming van de transmissie- en veiligheidsregels die door dezezelfde instellingen zijn opgelegd en gecertificeerd.

WAT ZIJN DE BETALINGSWIJZEN?

Betaalmethoden Wildlifeshop: Bancontact, Google Pay, Maestro, VISA, Mastercard

HOE KAN IK BETALEN?

Tijdens de stap "Verificatie en betaling" van uw bestelling, kiest u uw betaalmethode en volgt u de instructies die op het scherm verschijnen. 

Wordt mijn betaling geweigerd?

Waarom is mijn betaling geweigerd?

De bestelling die u heeft geplaatst heeft de status "Betalingsfout" hier zijn de mogelijke redenen:

of u heeft een cijfer, een groep cijfers of de datum van uw creditcard onjuist ingevoerd.

of het plafond van uw kaart is overschreden. U heeft op uw kaart een zogenaamd "glijdend" betalingsplafond. Dit betekent dat u gedurende 7 opeenvolgende dagen met uw kaart niet meer kunt betalen dan een bepaald bedrag dat door uw bank is aangegeven. Op dat moment heeft u verschillende keuzes om uw betaling geaccepteerd te krijgen:

wachten tot uw plafond u weer in staat stelt uw betaling te doen

neem contact op met uw bank om tijdelijk het plafond van uw kaart te verhogen

met een andere kaart betalen.

Als uw betaling is mislukt tijdens uw online bestelling

De gebruikte kaart is afgewezen. U hoeft alleen maar de betaling opnieuw te proberen door de nummers van uw kaart goed te controleren of door een andere kaart te gebruiken. Om uw betaling opnieuw te doen en uw winkelwagentje niet te verliezen, gebruikt u de links die rechtstreeks op de site zijn gegeven en niet de terugknop van uw browser.

Als uw Klantaccount een betalingsprobleem met uw bestelling aangeeft

U ontvangt een e-mail waarin staat dat uw creditcard is geweigerd. In dat geval kunt u proberen uw bestelling opnieuw te plaatsen.